Bijna thuis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mirjam Tazelaar - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mirjam Tazelaar - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: MirjamTazelaar

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Januari 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Zaterdagmiddag zijn we om kwart over twee NZ-tijd met de bus naar Airport Auckland gegaan. Afscheid nemen van je lief en een mooi land doet altijd pijn, maar ja... Het is!
Van Auckland naar Brisbane in Australië gevlogen in een paar uur, echter daar begon de tijd al een draai te krijgen: het was er drie uur eerder! Afijn, voor mij om bijna middernacht volgt een vlucht van 13 en een half uur naar Dubai. Bij aankomst is het hier 5 uur in de morgen, in NZ is het 2 uur s'middags. Het was echt een hele zit, zeker als je bij het raam zit en eigenlijk geen kant op kan;-)
Nu zit ik op Airport Dubai en is het wachten op de vlucht naar huis, gelukkig wel met internet.
Thuis komen na een prachtige en fijne reis is gek, maar ook wel weer fijn, eindelijk mijn kids weer zien, want dat is de keerzijde van de medaille!
Tot in the Netherlands Xx
Mirjam

  • 29 Januari 2012 - 09:07

    Ron Rabbelier:

    Welkom thuis weer. Met wat ik zo gelezen heb, heb je meer dan een prachtige vakantie genoten. Geniet weer van de kinderen.
    Groet, Ron

  • 29 Januari 2012 - 19:37

    Leela:

    xxx

  • 29 Januari 2012 - 22:06

    Monique:

    Hey Mirjam,
    Wat is de tijd snel gegaan zeg!
    Je bent al bijna thuis...nou ja bijna.....het is even een paar uur vliegen, maar dan heb je ook wat ;-)

    Ik ben heel benieuwd of je ook foto's hebt gemaakt, dan wil ik ze graag zien.

    WELKOM THUIS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mirjam

Wereld, ik ga je zien!!!

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12376

Voorgaande reizen:

31 Maart 2013 - 15 April 2013

IJsland april 2013

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Een weekje IJsland oktober 2012

08 Augustus 2012 - 21 Augustus 2012

IJsland 2012

07 Januari 2012 - 29 Januari 2012

De Grote reis

Landen bezocht: