Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Tazelaar - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Tazelaar - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: MirjamTazelaar

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

30 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisterenmiddag rond 1 uur in de middag Nederlandse tijd weer geland op Nederlandse bodem. Na lang wachten op de rugzak, was het dan zo ver; mijn beide kinderen stonden me op te wachten, heerlijk!! en als klap op de vuurpijl stond Marianne er ook en werd ik heel luxe thuis gebracht met de auto. Super!!
Het is weer even wennen thuis; bij aankomst was het al min 1 graad, wordt ik vanmorgen wakker....heeft het gesneeuwd!! Help...kan ik weer terug? Maar ach....nee, dit heeft ook wel wat.
Nederland...I am home.
Bedankt voor jullie leuke reactie, ik zal de komende dagen foto's bij de verslagen plaatsen en...
Op naar de volgende reis ;-)
Liefs
Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mirjam

Wereld, ik ga je zien!!!

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 12378

Voorgaande reizen:

31 Maart 2013 - 15 April 2013

IJsland april 2013

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Een weekje IJsland oktober 2012

08 Augustus 2012 - 21 Augustus 2012

IJsland 2012

07 Januari 2012 - 29 Januari 2012

De Grote reis

Landen bezocht: